Már 1284 szócikk közül válogathatsz.

A Netpédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető internetes tudástár. Legyél Te is a Netpédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Kereső optimalizálás
Verzió: 2  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2009-06-03 11:09:30
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A kereső optimalizálás vagy a SEO (Search Engine Optimization) ma már az [online marketing] egyik legfontosabb részét jelenti. Számos cég, szakember foglalkozik azzal, hogy hatékony megoldásokat találjon arra, hogyan lehet [weboldal]akat úgy megépíteni, hogy a keresőprogramokban releváns találatként jelenjenek meg. Ez a folyamat általában több lépésből áll, amelyek közül a fontosabbak:

- az oldal céljának, megcélzott látogatóinak behatárolása

- a [tartalom optimalizálás]a (kulcsszavak feltérképezése, beszédes [URL]-ek kialakítása, meta hivatkozások beszúrása)

- linképítés (gyűjtőoldalakra regisztrálás, [közösségi oldal]akon megjelenítés, [kereszthivatkozás]ok gyártása)

Ezek a lépések a kampány megtervezésekor kiegészülhetnek, és további alpontokra bonthatók. Azt viszont fontos szem előtt tartani, hogy a kereső optimalizálás folyamatos tevékenység, mindig figyelni kell a különböző statisztikákat, és az eredmény elemzése után el kell dönteni, hogy min érdemes változtatni, milyen újítások szükségesek az eredmények javításához. Természetesen ezek a módszerek weboldalanként változnak, ezért abszolút értékű módszer a kereső optimalizálás területén nincs.


A keresőoptimalizálás vagy a SEO (Search Engine Optimization) ma már az [online marketing] egyik legfontosabb részét jelenti. Számos cég, szakember foglalkozik azzal, hogy hatékony megoldásokat találjon arra, hogyan lehet [weboldal]akat úgy megépíteni, hogy a keresőprogramokban releváns találatként jelenjenek meg. Ez a folyamat általában több lépésből áll, amelyek közül a fontosabbak:

- az oldal céljának, megcélzott látogatóinak behatárolása

- a [tartalom optimalizálás]a (kulcsszavak feltérképezése, beszédes [URL]-ek kialakítása, meta hivatkozások beszúrása)

- linképítés (gyűjtőoldalakra regisztrálás, [közösségi oldal]akon megjelenítés, [kereszthivatkozás]ok gyártása)

Ezek a lépések a kampány megtervezésekor kiegészülhetnek, és további alpontokra bonthatók. Azt viszont fontos szem előtt tartani, hogy a kereső optimalizálás folyamatos tevékenység, mindig figyelni kell a különböző statisztikákat, és az eredmény elemzése után el kell dönteni, hogy min érdemes változtatni, milyen újítások szükségesek az eredmények javításához. Természetesen ezek a módszerek weboldalanként változnak, ezért abszolút értékű módszer a kereső optimalizálás területén nincs.










Médiapédia Patikapédia Ecopédia Jógapédia Vinopédia Webfazék Mammutmail
marketing és média tudástár egyészségügyi enciklopédia gazdasági, pénzügyi tudástár jóga tudástár borászati tudástár receptek online nagy fájlok küldése