A Bing a Microsoft által fejlesztett kereső, amelyet 2009-ben dobtak piacra. Nem teljesen új fejlesztés, mivel felhasználták benne a Live Search, a Windows Live Search és az MSN Search adatbázisát és tapasztalatait is.
Célja az, hogy a Google konkurenciájává nőjje ki magát, ezért eleve azt hangsúlyozták, hogy a Bing a keresési eredményeket a felhasználót szem előtt tartva jeleníti meg: ha valaki étteremre keresne, akkor az IP-cím alapján a hozzá legközelebb esővel indul a lista (gyakorlatban viszont nem így működik: ha Szegeden keresünk, akkor is elsősorban a budapesti éttermek jelennek meg a találati listán). A Microsoft azzal indította útjára a Binget, hogy az majd a felhasználói döntésekben segíti a felhasználót. Ennek érdekében szelektál a tartalomtípusok között, nemcsak típus szerint (szöveges vagy videó), hanem kiválogatja a kereskedelmi oldalakat, az ismertetőket, a kommenteket, stb. Az összes funkció egyelőre csak az Államokban és Angliában érhető el, máshol a béta állapot felé közelít a Bing (így Magyarországon is).
A vezető keresők (Google, Yahoo!) között a Bing egyelőre nem szerzett jelentős piaci részesedést, a kezdeti fellendülés úgy tűnik csak az újdonságának köszönhető, mivel visszaesett 4%-ra.