A 2019-es Enter!Digital konferencián a kereskedelmi márkák által márkaépítési céllal működtetett saját média, azaz a márkamédia témája szerepelt a középppontban.
Az Enter!Digital 2013-2017 között egy-egy téma (POGLE modell, chatmarketing stb.) köré szerveződött workshop formájában jelentkezett.
Az Enter!Digital 2012 konferencián a "screen culture" jelenséget járták körül az előadók, amely arról szól, hogy hogyan változtatják meg információszerzési és fogyasztási szokásainkat a bennünket mindenütt és minden pillanatban körülvevő képernyők - okostelefontól monitoron át okostévéig.
A 2012. május 24-i program fő előadója Rick Falkvinge, a svéd kalózpárt alapítója volt. További előadók és fellépő cégek: Luke Aviet, az AOL Advertising európai ügyvezető igazgatója, Gerendai Károly (Sziget), Pálfi György (rendező), továbbá az Apple master trainere, illetve az HBO GO, a Heineken, a Bónusz Brigád, a Neo Interactive és a Tchibo képviselői.
A 2011. évi konfernecián az online dimenzió – azon belül is elsősorban a közösségi média – alapjain kikristályosodó trend, a gamification volt a központi téma. Ugyanis 2011-ben a webet a tízes években meghatározó egyik legnagyobb trendforduló szemtanúi lehettünk: a közösségi média az elmúlt évtizedben felépült, a keretei kialakultak, ezzel együtt viszont erősödik az igény, hogy a netes eszközök segítségével képessé váljunk előre jelezhetően motiválni, aktív részvételre bírni és befolyásolni közösséget. Az online játékmechanizmusok jelentik az egyik kulcsfontosságú eszközcsoportot ebben a törekvésben.
A 2011. május 26-án debütáló rendezvény elődje a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett digitálismarketing-konferencia, a DigitalFestival volt.
A konferencia minden évben egy-egy kiemelt, konkrét digitális marketing trendre kíván fókuszálni.
További információ: