A Webgalamb email marketing és hírlevél szoftver-t 2007 február elsején jelentette meg a Chrome Ball.
Az akkori piacon egyedi tulajdonságaival,- mint például a saját szerverre telepíthetőség - sikeresen indult az értékesítés. Ám a valódi áttörést a szoftver második verziójának megjelenése jelentette 2008 áprilisában. A szoftver funkciói kifejezetten a hazai kis és közepes vállalkozások igényeinek figyelembe vételével készültek.
A kettes verzió már nem csak a hírlevélküldő és autoresponder tulajdonságait ötvözi hanem komplett e-mail marketing kampányok levezénylésére is alkalmas. A részletes statisztika és grafikonok, valamint több olvasói csoport kezelése lehetővé teszi akár több célcsoport, termék vagy weboldal egyszerű kezelését.
A gyártó 2009 októberében kiadta a szoftver 3-as verzióját. Ebben a verzióban olyan funkciók jelentek meg amelyek a hazai email marketing szoftverek körében nem voltak elterjedtek, de a nemzetközi piacok vezető márkáinál már működtek. Ilyen volt a "Versenyezetetés" funkció, másnéven AB tesz vagy Split Test néven ismert szolgáltatás. Ezzel mérhetővé váltak egy levél apróbb modósításainak a hatékonyságbeli különbségei. Vagy például az "Akció Linkek" funkció mellyel újszerű módon a reklámlevelekben elhelyezett linkekhez kiegészítő, plusz funkciókat is lehetett már rendelni.
A szoftver az újításainak és az egyszerű kezelhetőségének köszönhetően hatalmas sikert aratott.
A 2010-es évben, februárban és októberben, a Webgalamb gyártója részt vett az ország két legnagyobb marketing kiállításán. (video) A Marketing Expo részvételével olyan tömegeket is elért a szoftver ismerettsége akik addig nem találkoztak az email marketing lehetőségeivel. Ekkor már a legnevesebb hazai szakértők és versenytársak is az élmezőnybe sorolták a programot és annak funkcióit.
A 2011-es évben aktívan megjelent a Webgalamb mint márka az akkori legnépszerűbb közösségi oldalon, a Facebook-on is (link a Webgalamb Facebook oldalához). Rövid időn belül hatalmas rajongói tábort és aktív követőket vonzott közösségi oldalára. Ez év júniusában kiadták saját Facebook alkalmazásukat amellyel saját hírlevél feliratkozó oldalt tudtak a szoftver használói létrehozni céges Facebook oldalukhoz. Az alkalmazás nagy sikernek bizonyult, a megjelenést követő napokban egyszerre több százan kezdték el használni.
2012 február elsején, azaz pont a szoftver kiadásának ötödik évfordulóján megjelent a Webgalamb 4-es verziója. A szoftver már a megjelenésének napján is zajos sikert aratott, a frissítési lehetőség miatt több száz vállalkozás azonnal váltott az új verzióra.
A gyártó a 2012-es évet a mobiltelefonokra készített alkalmazásaik megjelenésének nevezte, valamint jelentős stratégiai lépésként ebben az évben megindult a külföldi exportálás folyamata, elsőként a német, angol és lengyel nyelvű piacra.